Hjælp & FAQ | Willy Casino
Willy Casino penguin
Seneste login
kl:
Support (man-fre 10-16): 7026 1234

HJÆLP & FAQ


1 MIN KONTO

  1. Jeg har glemt mit brugernavn og adgangskode, hvad gør jeg?
    Hvis du har glemt din adgangskode, venligst benyt vores 'Glemt adgangskode' mulighed, følg instruktionerne og en ny adgangskode vil blive sendt til din mailadresse, som du har registreret din konto med. Hvis du har glemt dit brugernavn, venligst kontakt support@willycasino.dk
  2. Hvem skal jeg kontakte hvis jeg har spørgsmål til min konto?
    Venligst kontakt kundeservice på mail support@willycasino.dk eller direkte på telefon +457026 1234
     
  3. Hvad gør jeg hvis jeg ikke længere ønsker at benytte min konto?
    For at lukke din konto, send venligst en email kundeservice på support@willycasino.dk
     
  4. Hvordan ændre jeg min adgangskode?
    Du kan ændre din adgangskode ved at benytte  ‘Skift kodeord‘, under ‘Profil‘ sektionen, når du er logget ind følger du instruktionerne på denne side.
     
  5. Hvordan ændrer jeg den mailadresse som jeg har registreret?
    Du kan ændre din mailadresse ved at benytte ‘Skift E-mail‘, under ‘Profil‘ sektionen, når du er logget ind følger du instruktionerne på denne side.
     
  6. Kan jeg godt tjekke mine kontoaktiviteter? 
    Du kan tjekke dine kontoaktiviteter ved at gå ind på ‘Profil’ og vælge ‘Historik’ og følge instrukserne eller du kan kontakte kundeservice på support@willycasino.dk eller +457026 1234 for information.
     
  7. Er det muligt at ændre mit brugernavn?
    Nej, det brugernavn der er registreret på dig kan desværre ikke ændres
     
  8. Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto?
    Tjek om du bruger de rigtige login detaljer og om Caps Lock er sat til på dit tastatur. Du kan også prøve og ændre din adgangskode via linket 'Glemt Adgangskode' ved siden af login felterne. Hvis du stadig ikke kan logge ind kontakt venligst kundeservice på support@willycasino.dk eller +457026 1234.
     
  9. Hvem kan jeg kontakte hvis jeg tror jeg har et problem med spil?
    At deltage i online spil om penge er spændende, sjovt og potentielt gevinstgivende. Dog ved vi at nogle mennesker kan udvikle problemer med spil og ludomani. Hvis du føler at du ikke har kontrol med dit spilleforbrug, besøg venligst vores Spilbegrænsninger sektion, som du finder i menuen under Profil eller kontakt vores kundeservice for udelukkelse via mail support@willycasino.dk
     
  10. Hvordan kan jeg udelukke mig selv for at spille?
    Find venligst mere info under Vilkår og Betingelser og Ansvarligt Spil sektionerne.
     
  11. Hvad sker der når perioden for selvvalgt udelukkelse slutter?
    Afhængig af hvilken udelukkelses metode der benyttes bliver spillekontoen åbnet automatisk eller lukkes permanent. Find venligst mere info under Vilkår og Betingelser og Ansvarligt Spil sektionerne.
     
  12. Kan jeg annullere selvvalgt udelukkelse?
    Find venligst mere info under Vilkår og Betingelser samt Ansvarligt Spil sektionerne.
     
  13. Jeg modtager ikke svar på mine spørgsmål når jeg sender email til kundeservice?
    Vi bestræber os på at svare alle vores kunde e-mails inden for få timer. Da nogle henvendelser kræver en grundig undersøgelse så kan svartid være længere baseret på henvendelses karakter. Du modtager en e-mail bekræftelse fra os når vi har modtaget din henvendelse, så du ved at vi arbejder på et svar til dig. Hvis det viser sig at du ikke modtager en bekræftelses mail fra os lige efter du har sendt din mail, foreslår vi at du tjekker din spam-box. Normalt vil vores mails ikke ende i spam-boxen, men i visse tilfælde kan aggressive mail filtre ved en fejl identifciere vores e-mails som spam og behandle dem som sådan.

2 REGISTRERING

  1. Hvordan åbner jeg en konto?
    Du skal bare klikke på ”Ny konto” linket på forsiden af www.willycasino.dk. Du vil derefter blive ført over til en registreringsformular. Noter venligst at dit brugernavn og din konto valuta ikke kan ændres senere. Før du registrerer dine detaljer sørg venligst for at bekræfte at du er over 18 år og bekræft "Vilkår og Betingelser". Du kan med det samme logge ind på din konto via dit brugernavn og adgangskode. Husk at vi på givne tidspukter kræver NemID verifikation.
     
  2. Jeg har problemer med registreringsformularen. Hvad gør jeg?
    Venligst kontakt kundeservice på support@willycasino.dk eller +457026 1234 som kan hjælpe dig med registreringen.
     
  3. Hvorfor skal jeg åbne en konto for at spille jeres spil?
    Vi skal have dig til at åbne en konto hos os fordi du dermed bekræfter at du følger vores regler og retningslinjer hvilket indbefatter at du er 18 år. Når du registrerer dig på www.willycasino.dk åbner du en konto gratis som gør det muligt for dig at benytte vores produkter.
     
  4. Hvorfor skal i bruge mine personlige informationer? Er mine personlige informationer sikre hos jer?
    Vi behøver dine personlige detaljer for at bekræfte din identitet, alder, adresse og NemID for at kunne tilbyde dig at foretage pengetransaktioner og spil. Licens holderen er ISO 27001 certificeret og www.willycasino.dk benytter ydermere den nyeste og mest avancerede data encryption teknikker for at sikre dine personlige informationer.
     
  5. Skal jeg foretage en indbetaling for at åbne en konto hos Willy Casino?
    Nej, det behøver du ikke. Du kan spille for sjov på vores hjemmeside så meget som du vil. For at kunne spille om rigtige penge skal du foretage en indbetaling.
     
  6. Kan jeg have mere end 1 konto?
    Nej, det er kun tilladt at have en konto.
     
  7. Er der en aldersgrænse for at kunne spille på Willy Casino?
    Du skal være mindst 18 år for at spille hos www.willycasino.dk og alle registreringer undergår CPR check via CPR registret.
     
  8. Hvordan verificerer jeg, når jeg har oprettet mig på mobiltelefonen.
    Du skal logge ind på computeren, men du skal ikke starte med logge ind med nemid. Men i stedet for, skal du trykke på linket under nemid boksen. Der indtaster du først din email, du har brugt til at oprette dig med. Så indtaster du dit nemid plus din kode. Sidste step i processen er at du skal indtaste din selvvalgte kode, du har oprettet på mobilen og så er du logget ind. Hvis du oplever problemer alligevel, så kan det være pop up blockere eller din firewall. Det hjælper også en gang imellem at skifte browser. Hvis det stadig ikke virker, så skal i kontakte kunderservice.

3 SIKKERHED

  1. Har jeres hjemmeside en licens?
    Ja, vores hjemmeside er licenseret og godkendt af den danske spillemyndighed. Dette er illustreret på forsiden og også under Vilkår og Betingelser hvor infomation om licens og regler kan findes.
     
  2. Hvordan ved jeg at mine finansielle og personlige informationer er sikre hos jer?
    Vi benytter den nyeste teknologi og godkendte Secure Sockets Layer (SSL) krypterings teknologi for at sikre at alt information du sender opbevares sikkert og fuldt krypteret. SSL kryptering er den samme teknologi banker benytter til data sikring. Dette betyder at din finansielle data såsom kreditkort information og personlig data såsom navn, adresse og telefonnummer er fuldt beskyttet og sikret. Ydermere er licensholderen ISO 27001 certificeret og lever op til høje sikkerhedskrav.
     
  3. Hvordan ved jeg at mine penge er sikret hos jer?
    Alle kundebalancer opbevares på en separat konto hos internationalt anerkendte, Nordea. På denne måde er dine penge fuldstændig isoleret fra firmaets midler og konti. Dette betyder at dine midler er sikret og kan hæves af dig på ethvert tidspunkt.
     
  4. Bliver min data delt eller tilgængelig for nogen tredjepart?
    For information om hvordan din data eventuelt deles og under hvilke omstændigheder, venligst find dette under Fortrolighed.

4 FINANSIEL

  1. Hvordan kan jeg identificere transaktioner til og fra Willy Casino på mit kreditkort eller bankkontoudtog?
    Indbetalinger og udbetalinger blive udført af EveryMatrix og du vil se willycasino på dit kontoudtog. Hvis du ikke genkender firmaet der står på dit bank/kortudtog, kontakt venligst kundeservice for at få dette bekræftet på support@willycasino.dk eller +457026 1234
     
  2. Hvorfor bliver min kreditkortindbetaling afvist eller annulleret?
    Dette kan ske på grund af forskellige årsager, f.eks. er det ofte pga forkert indtastning af kortdetaljer. Samtidig kan det være, at din bank afviser transaktionen pga. ikke tilstrækkelige midler på kontoen/kortet. I dette tilfælde skal du kontakte din bank.
     
  3. Hvad er CVV2/CVC2 kode?
    CVV2/CVC2 står for "Card Verification Value/Code". Det er en kode der skal benyttes, som en sikkerhedsforanstaltning når du foretager en online betaling med kreditkort. Koden består af 3 cifre og kan findes på bagsiden af dit kreditkort.
     
  4. Kan jeg benytte mit kreditkort til at lave en indbetaling til min vens konto?
    Nej, dette kan ikke lade sig gøre
     
  5. Kan jeg benytte mere end en betalingsmetode?
    Ja, du kan benytte flere betalingsmetoder når du skal overføre penge til din konto.

5 INDBETALING

  1. Hvordan laver jeg en indbetaling til min konto?
    Når du har logget ind på din konto, klik på indbetalings knappen, vælg den betalingsmetode du vil benytte og følg instruktionerne for at lave en indbetaling.
     
  2. Hvor lang tid tager det før min indbetaling bliver krediteret min spillekonto?
    For de fleste betalingsmetoder vil din indbetaling blive krediteret med det samme. Hvis det er en bankoverførsel kan det tage op til 7 dage før vi modtager pengene og derefter krediterer din spillekonto.
     
  3. Hvilke betalingsmetoder tilbyder i?
    Når du er logget ind, venligst klik på indbetalingsknappen og du vil se alle de betalingsmetoder du kan benytte.
     
  4. Hvilke kreditkort accepterer i?
    Vi accepterer alle Dankort, Visa og MasterCard/maestro kredit- og debitkort.
     
  5. Skal jeg betale nogle gebyrer når jeg overfører penge til min konto?
    Transaktionsgebyrer vil være afhængig af den valgte betalingsmetode. Når du er logget ind og klikker på Indbetaling vil du kunne se hvis der er gebyrer tilknyttet den betalingsmetode du benytter. Noter at din bank muligvis opkræver et ekstra gebyr for deres service.
     
  6. Hvad er minimum/maksimum beløb jeg kan overføre ad gangen?
    Minimum og maksimum beløb der kan overføres, findes når du har logget ind under sektionen Indbetaling.
     
  7. Er der en måde hvor jeg kan se daglige, ugentlige og månedlige grænser?
    Du kan sætte daglige, ugentlige og månedlige grænser. Dette kan sættes inde på ‘Profil’ siden under ’Spilbegrænsning’ sektionen. Grænser kan ændres til hver en tid på samme side.

6 UDBETALINGER

  1. Hvordan kan jeg udbetale penge fra min spillekonto?
    For at foretage en udbetaling, log ind på konto og klik på Udbetaling, vælg en af de udbetalingsmuligheder der er tilgængelige og følg instruktionerne på siden.
     
  2. Er der grænser på hvor meget jeg må udbetale?
    Når du har logget ind, klik på Udbetaling og så kan du se hvor meget du må udbetale på de givne udbetalingsmetoder.
     
  3. Kan jeg annullere en udbetalingsanmodning?
    Hvis udbetalingen ikke er gennemført endnu, har du muligheden for at annullere ved at gå ind på Profil og derefter Historik for at finde udbetalingen eller kontakte kundeservice på support@willycasino.dk eller +457026 1234
     
  4. Pålægger i et udbetalingsgebyr?
    Når du er logget ind, klik venligst på udbetalingslinket og du vil kunne se om der er gebyrer tilknyttet den udbetalingsmetode du vælger.
     
  5. Hvor lang tid tager en udbetaling?
    Når du er logget ind, klik venligst på udbetalingslinket og du vil kunne se hvor lang tid der påregnes for den udbetalingsmetode du vælger.
     
  6. Hvorfor tager en udbetaling flere dage mens en indbetaling sker med det samme?
    Vi har en omfattende kontrol- og verificeringsproces før vi kan foretage den faktiske udbetaling til dig. Denne proces er for at sikre sikkerheden omkring vores kunders midler. Når du og din konto er fuldt verificeret kan udbetalinger ske umiddelbart derefter.
     
  7. Kan jeg foretage en udbetaling fra min spillekonto til en andens kort/bankkonto?
    Nej, dette betragtes som en tredjeparts transaktion og vil ikke være tilladt.
     
  8. Hvad er NemKonto?
    Din NemKonto er den bankkonto, som alle offentlige myndigheder bruger, når de skal udbetale penge til dig. Det er en helt almindelig bankkonto, som du bruger i forvejen. Du vælger selv hvilken af dine almindelige bankkonti, som du ønsker at benytte som din NemKonto. Vi tilbyder udbetaling af gevinster til din NemKonto.

7 TEKNIK

  1. Hvilke systemkrav er der for at kunne spille på Willycasino.dk?
    Windows - Intel Pentium processor (Pentium II eller højere) 64mb ram.
    Macintosh - Power Macintosh Power PC processor (G3 or eller højere) 64mb ram.
    Adobe Flash 10 eller større. 
    Willycasino.dk fungerer på de fleste Windows systemer (Windows 2000, XP, Vista og Windows 7, Windows 8). 
    Internet Explorer versioner lavere end IE7 er ikke understøttet. 
    Alle mobile enheder der kan vise en webside.
     
  2. Hvorfor kan jeg ikke åbne casino spillet?
    Tjek venligst din internet forbindelse og at du har den seneste version af Adobe Flash installeret. Hvis problemet fortsætter kontakt venligst kundeservice.
     
  3. Hjemmesiden eller spil går meget langsomt eller loader langsomt, hvad kan jeg gøre for at øge hastigheden?
    Hvis du oplever en langsom forbindelse, vær venligst opmærksom på at hvis du har flere browser vinduer åben, streaming programmer i gang eller downloader filer kan det påvirke hastigheden på din computer/internethastighed. Din lokale internetservice kan muligvis også være midlertidigt nede. En anden mulighed kunne være at genstarte din computer eller mobile enhed. Hvis problemet fortsætter kontakt venligst kundeservice på support@willycasino.dk
     
  4. Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto?
    Tjek at du bruger det korrekte password og brugernavn til din konto, hvis du stadig ikke kan logge ind kontakt venligst kundesupport.
     
  5. Jeg har ikke nogen lyd, hvad gør jeg?
    Sørg venligst for at du har et gyldigt lydkort og at dine højttalere er aktiveret. Kontrollér at du har lyd valgt til via fanebladet ’Indstillinger’, hvor du kan vælge 'alle', ’kun advarsler’,’eller’, ’tavs’.
     
  6. Hvad er NemID?
    NemID er en ekstra foranstaltning for at sikre at det kun er dig der kan logge ind på din konto. NemID benyttes også til login på netbank, på offentlige hjemmesider og er et krav for at få din spillekonto verificeret.
     
  7. Jeg har problemer med at logge ind med NemId, hvad gør jeg?
    Prøv at slette midlertidige Internetfiler og cookies, og forsøg derefter at logge ind igen. Du skal tilknytte en offentlig digital signatur (OCES) til dit NemID, for at kunne logge ind på willycasino.dk. Du kan få signaturen på willycasino.nemid.nu. Hvis du benytter NemID til andet end din netbank, har du allerede OCES. Du skal godkende Nets DanIDs certifikat som en kilde, du har tillid til, før du kan logge på med NemID. Dit NemID log ind vil fungere bedst med en opdateret browser. Hvis du stadigvæk har problemer, kan du kontakte NemID’s kundeservice.

8 BONUS

  1. Hvor finder jeg de kampagner der gælder for mig?
    Du vil altid kunne finde de aktive kampagner inde på kampagne/promotion siden. Vi oplyser dog også sommetider om kampagner via SMS, notifikationer på mobile enheder, nyhedsbreve, Facebook og Twitter, Instagram og andre gigitale platforme. Vi anbefaler at du accepterer SMS’er og e-mails fra willycasino.dk (Dette kan du gøre på Min Konto), da mange af vores bedste tilbud sendes til dig via disse kanaler.
     
  2. Hvordan får jeg en indbetalingsbonus?
    Dette er gjort meget let på www.willycasino.dk idet vi lister alle bonusser, som du har adgang til hver gang du vil lave en indbetaling. Her kan du vælge den bonus du gerne vil benytte af!
     
  3. Kan jeg annullerer en bonus?
    Ja, du kan annullerer en bonus før du begynder at spille og endda efter du har påbegyndt at spille med dine bonuspenge. Dog, hvis du annullerer en bonus efter du har spillet for den så vil enhver vundet gevinst blive fratrukket fra dine rigtige midler/din saldo. For at annullere en bonus, gå til 'Profil', og vælg 'Bonus' fra venstre menu og trykke på fjern bonus under dine aktive bonusser. Vær opmærksom på at der skal gå minimum 5 minutter fra man har benyttet bonussen, til man kan fjerne den igen.
     
  4. Kan jeg spille ethvert casinospil med min bonus?
    De fleste casino bonusser er tilgængelige for alle spil, mens nogle bonusser gælder muligvis kun for visse spiltyper. Det samme gælder for sportsbetting bonusser – nogle bonusser er muligvis kun gældende for specifikke sportsgrene eller betting typer. Dog, hvis der findes sådanne restriktioner vil det altid være specificeret i vilkår og betingelserne for den pågældende bonus. Hvis du er i tvivl kontakt venligst vores kundeservice.
     
  5. Hvordan kan jeg tjekke om jeg har fuldført mine omsætningskrav for en bonus?
    Du kan tjekke dette under venstre menu ved at gå ind under menuen der hedder 'Bonus' og se på 'resterende gennemspilskrav'.
     
  6. For hvilke grunde kan jeg blive ekskluderet fra et kampagnetilbud?
    Nogle af kampagnerne kan sommetider være specifikke for særlige kundegrupper. Der kan også være restriktioner forbundet hvis en kunde tidligere har misbrugt et kampagnetilbud. Kontakt venligst vores kundeservice hvis du har yderligere spørgsmål til dette.
     
  7. Hvorfor kan jeg ikke se min gevinst på min bonussaldo?
    Hvis man f.eks. spiller freespins og vinder et bonus beløb på en spillemaskine, så skal man huske at hvis der allerede står et beløb på ens bonussaldo, så skal beløbet gennemspilles eller annulleres. Man kan ikke blande de forskellige bonusser, da der er forskellige vilkår tilknyttet dem. For at annullere en bonus, gå til 'Profil', og vælg 'Bonus' fra venstre menu og trykke på fjern bonus under dine aktive bonusser. Vær opmærksom på at der skal gå minimum 5 minutter fra man har benyttet bonussen, til man kan fjerne den igen.

9 CASINO

  1. Hvordan kan jeg vide at casino spillene er fair og går rigtigt til?
    Vi tilbyder kun casino spil fra store respekterede og troværdige casino spil leverandører som alle er certificeret til de danske standarder udstedt af Spillemyndigheden. På vores hjemmeside kan du altid være 100% sikker på at den pågældende 'Random Number Generator' (RNG) som leverer resultatet af en given casino spilrunde er fuldstændig tilfældig og neutral, uanset hvilke spil du spiller.
     
  2. Hvilke casino spil leverandører tilbyder i?
    Vi tilbyder spil fra de mest anerkendte casino spil leverandører i branchen.
     
  3. Hvor kan jeg finde detaljere information om hvordan man spiller et spil?
    'Spilleregler' for hvert spil kan findes når du åbner et spil.
     
  4. Hvad er den gennemsnitlige tilbagebetalingsprocent for de enkelte casino spil?
    Den teoretiske tilbagebetalingsprocent variere fra spil til spil og beror på den enkelte casino spilleverandør.
     
  5. Kan jeg prøve spillene gratis?
    Ja, du kan spille de fleste af spillene gratis hvis du vælger ”Prøvespil/Spil for sjov”.
     
  6. Kan jeg fjerne et væddemål/bet når jeg placeret det på bord?
    Ja, før selve spil runden starter kan du stadig nå at ændre eller fjerne dit væddemål/bet.
     
  7. Hvad sker der hvis jeg mister forbindelsen under en spil runde?
    Spillet bliver gemt/lagret på vores spilserver, du skal blot logge ind og åbne det samme spil når du igen har forbindelse og fortsætte hvor du slap. Dog skal spillet afgøres indenfor 90 dage, hvorefter spillet annulleres. Alle insatser for uafsluttede spil inden 90 dage vil ikke blive tilbageført. Såfremt der skulle være en fejl i spillet annulleres dette og indsatserne tilbageføres.
     
  8. Hvordan tilføjer og fjerner man spil fra favoritter?
    Under det pågældende spil skal man klikke på hjertet som ses oppe i højre hjørne af spillet. Det gør sig gældende både hvis man ønsker at tilføje spille til Favoritter, og når man ønsker at fjerne det igen.

 10 Chat

  1. Hvad er Chat?
    Gruppechat er en funktion som giver brugere muligheden for at chatte med andre spillere. Man kan chatte i det åbne forum, eller tilføje enkelte spillere til private chatrum. 

    Chat funktionen ses i venstre side af browseren,, med teksten “Chat”, når man er inde i et spil. 

    Når man åbner chatten får man automatisk tildelt et brugernavn. Bruger navne starter altid med “Guest” efterfulgt af nogle tal. Ønsker man at ændre sit navn samt få adgang til andre funktioner, kan man oprette en chatprofil. Det gøres ved at trykke på chatmenuen, og herefter trykke på “Log ind eller tilmeld mig”. Du kan derefter vælge om du vil logge ind med Facebook, e-mail eller som gæst.

  2. Hvordan logger jeg ind via Facebook?
    Log ind via Facebook: Tryk “Login with Facebook” og et pop-up vindue vil efterfølgende komme frem, hvor man kan logge ind via den email og kode man har på facebook. Er man allerede logget på Facebook i et andet vindue, vil den finde mail og kode automatisk. 
     
  3. Hvordan logger jeg ind via E-mail?
    Log ind med E-mail: Tryk på “Login with E-mail”. Herefter vil et pop-up vindue komme frem, hvor man kan indtaste email og adgangskode. Er det første gang man skal logge ind vi E-mail, skal man oprette ny bruger under “Register Now”
    Har man blot glemt sit kodeord, kan man trykke “Forgot Password? Click here” og man kan derefter indtaste sin e-mail, og få tilsendt et nyt kodeord. 
     
  4. Hvordan logger jeg ind som gæst? 
    Log ind som gæst: Tryk “Sign in as Guest”. Herefter vil et pop-up vindue komme frem, hvor man kan ændre sit chatnavn. Afslut med “Save Changes"
     
  5. Hvordan logger jeg ud af Chatten?
    Ønsker man at logge ud og lukke chatten skal man trykke på “Log ud” knappen, hvorefter et pop-up kommer frem og spørger om man er sikker. Når man har logget ud, vil den også automatisk lukke chatten ned. For at åbne chatten igen, skal man blot trykke nede i højre hjørne, hvor der står “Chat” - herefter vil chatten automatisk åbne op igen, og man kan derefter logge ind igen.
     
  6. Hvordan kan jeg undgå at spillet forstyrer imens jeg spiller?
    Er chatten forstyrrende for spillet? Tryk på firkanten med pilen, oppe i højre hjørne af chatten, så vi chatten åbne seperat i et nyt vindue. 
Luk

Log ind igen i morgen og få et nyt gratis spin.

Læs mere om vores generelle vilkår og betingelser her.

Læs mere om bonusvilkår her.

Læs mere om specifikke betingelser gældende for LuckyWheel her.